Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΔΙΑΜΕΣΟ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΑ!!!



Η June Elleni Laine, σχεδιάστρια μόδας στο Λονδίνο , ασχολείται με την "ενεργειακή τέχνη", μια μορφή τέχνης  που έχει ως στόχο την ανάπτυξη της συνειδητότητας


Η June Elleni Laine, υποστηρίζει πως έχει το "χάρισμα" να επικοινωνεί με τα πνεύματα ανθρώπων που έχουν φύγει από τη ζωή και - όχι μόνο μεταφέρει τα μηνύματά τους αλλά- να σχεδιάζει τα πορτραίτα τους τη στιγμή της επικοινωνίας. 


  Αναγνωρισμένη από  τον σύνδεσμο των Πνευματιστών της Μεγάλης Βρετανίας, η June - Elleni ( που έχει ελληνικές ρίζες όπως μαρτυρά το δεύτερο όνομά της) εργάζεται ως Εκπαιδεύτρια στο Κολλέγιο Ψυχικών Σπουδών του Λονδίνου. 




Βίντεο : "Το διάμεσο που ζωφραφίζει τα πνεύματα."



Μέχρι τότε, πάρτε μία μικρή γεύση από τα όσα υποστηρίζει πως κάνει το διάμεσο, στο βίντεο που ακολουθεί:



Μαρτυρία: "Η Σοφία και το διάμεσο που ζωγράφισε τον νεκρό θείο της".



Το προηγούμενο βράδυ, μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος, ενημερώθηκαν να έχουν μαζί τους τη φωτογραφία του εκλιπώντος, ως αδιάψευστο αποδεικτικό στοιχείο, στο ενδεχόμενο πως κάποια ιστορία ταιριάζει με τη δική τους. Είναι απαραίτητο να σημειωθεί πως κανένας δεν τη γνωρίζει !

Το τηλεφώνημα της εκπομπής, αμέσως μετά την κηδεία...

  Μια από τις περιπτώσεις που παρουσιάστηκαν, αφορά τη Σοφία Πιερίδου και τον θείο της. Η επίτιμη καλεσμένη κρατά στο χέρι της μπογιές και βρίσκεται επί το έργο. Λίγο πριν το σήμα αρχής αγκαλιάσει τις οθόνες των τηλεθατών, η ίδια μας εκμυστηρεύεται:
  "Έχω τη φωτογραφία του θείου μου μαζί. Βασικά χθες, Παρασκευή βράδυ, διάβασα το μήνυμα στο κινητό, όπου ενημερώθηκα για τη παρουσία του διάμεσου. Συγκεκριμένα στο τέλος η υπεύθυνη κοινού μου έγραφε εαν έχω κάποιο δικό μου άνθρωπο, ο οποίος δεν βρίσκεται στον επίγειο κόσμο, να έχω μαζί μου μια φωτογραφία ως πειστήριο, εαν συμβεί το οτιδήποτε. Μόλις είχα γυρίσει από τη κηδεία του θείου μου, Γιώργου  Κωνσταντίνου, που κατοικούσε στο Πειραιά.
 Μετά λοιπόν το καθιερωμένο τραπέζι με την ελληνική παραδοσιακή ψαρόσουπα, η ξαδέλφη μου αποφάσισε να επιστρέψει στο σπίτι της, να τακτοποιήσει κάποιες υποχρεώσεις. Μου ζήτησε να πάω μαζί της. Κατά τη διάρκεια της διαμονής εκεί, έλαβα το μήνυμα. Το καντήλι μαζί με τη φωτογραφία ήταν απέναντί μου, σε ενα τραπεζάκι. Την κοίταξα και αυθόρμητα μου ήρθε η ιδέα να πάρω την εικόνα του. Το έλαβα ως σημάδι που δεν έπρεπε να αγνοήσω. Έρχεται η ξαδέλφη μου, η οποία έχει έναν γιο, τον οποίο όντως ο πατέρας της βοήθησε πολύ στην ανατροφή του. Την ρώτησα εάν υπάρχει πρόβλημα να χρησιμοποιήσω την φωτογραφία. "Απολύτως κανένα" μου είπε. Θεώρησα σωστό να ενημερώσω και τη θεία μου. Μου είπε οτι είναι σύμφωνη για να μου κάνει το χατίρι. "Λες να γίνει το θαύμα;"

"Είδα τον θείο μου να εμφανίζεται!"


  Όντως το ένστικτό της ηταν αλάθητο. Το διάμεσο βρίσκεται στο κέντρο με τις μπογιές στο χέρι. Αρχίζει να σκιτσάρει το πρόσωπο ενός άνδρα. "Όσο ζούσε ήταν πολύ ωραίος άντρας. Είχε χάσει τα μαλλιά του με τα χρόνια αλλά τώρα θέλει να εμφανιστεί όπως ήταν πιο νέος", λέει η Laine. Υπάρχει κάποια σχέση με το όνομα "Μαρίκα ή Μαρίτσα", προσθέτει.
  Η Σοφία παρακολουθεί έκπληκτη. Ο άντρας που εμφανίζεται στο σκίτσο μοιάζει εκπληκτικά με τον θείο της! Παίρνει το μικρόφωνο και συνομιλεί με το διάμεσο. Εκείνη της μιλάει για έναν άνδρα, ο οποίος έφυγε εντελώς ξαφνικά από δυσλειτουργία της καρδιάς, όπως κι έγινε.
  "Με μπέρδεψε το όνομα Μαρίτσα ή Μαρίκα, γιατί δεν ήξερα κανέναν με αυτό. Όμως η εικόνα μιλούσε από μόνη της. Πρέπει να το πιστέψουν όλοι, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται. Την επόμενη ημέρα μετα την εκπομπή έμαθα πως υπάρχει τελικά άμεση σχέση με το όνομα αυτό, κάτι που δεν το γνώριζα μέχρι το πρωί που πήγα να τους διηγηθώ την εμπειρία και να παραδώσω το σκίτσο στη κόρη του".
  Ένα διαφημιστικό διάλειμα κάνει την κ. Laine να χάσει την συγκέντρωσή της. Ενημερώνει πως δεν έχει πλέον επικοινωνία. Το υπόλοιπο κοινό παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα. Στη συγκεκριμένη παύση κανείς δεν κουνιέται από τη θέση του. Όλοι προσπαθούν να συνειδητοποιήσουν πώς τα γνώριζε όλα αυτά. Μια μοναδική εμπειρία για όσους την βίωσαν.

Τι λέει η Σοφία για την εμπειρία που έζησε στο στούντιο.

   Η Σοφία εξομολογείται: "Η αλήθεια είναι πως η έκπληξη ήταν πολύ μεγάλη, ακόμα και για τα άτομα που "ψάχονται" και πιστεύουν, έπειτα από έρευνα και αμφισβήτηση φυσικά, σε "πράγματα" που για άλλους είναι ανεξήγητα, μεταφυσικά, οπότε προς ..."αποφυγή". Είμαι ένα τέτοιο άτομο αν και κάποιοι μπορεί να με χαρακτηρίσουν γραφική ή τρελή ακόμα. Εγώ πάντως αποχώρησα χαμογελαστή και ευτυχισμένη που έμαθα για το θείο μου."
 "Τα πράγματα είναι απλά. Η ψυχή είναι ενέργεια. Η ενέργεια ποτέ δεν χάνεται, αλλά αλλάζει μορφή. Άλλοι ασπάζονται την άποψη αυτή , άλλοι όχι. Λάθος ή σωστό αυτή την άποψη στηρίζω. Μου δόθηκε μια ευκαιρία να ζήσω μια ξεχωριστή εμπειρία και μέσα από αυτή την εμπειρική γνώση να λάβουν το θάρρος και άλλοι άνθρωποι εάν και εφόσον επιθυμούν να αναζητήσουν και να σκεφτούν . Ευχαριστώ θερμά που ανοίξατε τις πύλες για την γνώση , την ενημέρωση, τη ψυχή μας ".






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου